25 comments on “DOK SI NA MOM ‘LEBU

  1. Deo sa bratstvom i jedinstvom – kao prstom u pekmez. Buduci da sam kucna buva, nikad nisam putovao po nasem bratskom, ali, presumably, hostile komsiluku, ali svi recimo Hrvati koje sam sreo online tokom godina i godina (fuck, vec decenija) igranja su bili krajnje prijatni i prijateljski nastrojeni. I oni su izbegli online 🙂

    • Pravo da ti kažem,, ja sam odrasla u vreme kad se društvo biralo po malo drugačijim kriterijumima nego danas i kad nismo znali niti nas je interesovalo ko je odakle došao i šta je po nacionalnosti. Toga se i danas držim.
      P.S. Hrvatska je lepa zemlja, kućna buvo, treba je istražiti, posebno ostrva;) Ja bih im rado ponovo došla u posetu kad bi malo spustili cene, koje nisu prilagodjene nama, siromašnim blogerima 😉

  2. Na svaku moju radost, mama bi opomenula „Ko visoko leti…“ i ostavljala rečenicu da visi i na loše sluti. A kad bih nešto pogrešila, bilo bi, gorko razočarano „Zlatom piso, govnom zapečatio“, kao, od tebe se bolje nije ni moglo očekivati. Pa JAO 😀

    Dobro smo i ispali!

  3. Bravo ti ga bate. Kada bih ja pisao na ovu temu, verovatno bih napisao isto. I da dodam.
    – Dok si u mojoj kući i pod mojim krovom, ima mene da slušaš!
    – Prvo, naša zgrada nema krov. Drugo, živimo u stanu. I treće, stan je iznajmljen.

  4. To ko bolje vaspitava decu, starije ili mladje generacije, se vidi po tome koje generacije deca su isla u skolu sa sipkama i nozevima… A decu sto pre izvucite iz obdanista gde se igraju sa drugom decom, i zabijte ih uz kompjuter da igraju Travijan jer se nigde ne uci o starim civilizacijama kao na online igrici

    • Da su samo šipke, pa hajde de, danas ne smeš mrko da pogledaš dete jer možda ima pištolj;) Inače, ovaj tekst je u šaljivom fazonu, parodija jedna, posebno taj deo o igricama,,nadam se da ste to shvatili 😉 Hvala na komentaru 🙂

  5. Baš me raduje što držiš nivo; gramatika, stil i kompozicija – odlični, inspiracije ne fali, humor u petoj brzini… Čak nemam ni potrebu da se pravim pametan u komentaru 🙂
    Neke od nas kao decu iskvariše bespogovornom ljubavlju…<3

  6. ::) Ah, kako mi ovo „Dok si na mom lebu“ poznato zvuči. Nikada nisam pitala a što ne na mojoj pogači, jer samo se to ponekad pravilo u kući..leb nikada.
    Odličan tekst, po mom ukusu.

Постави коментар